Otsi logiraamatust:

Toetab Blogger.

Minust

Minust
Tere, mina olen Aveli. Siin väikeses blogipesas saate näha minu loomingulisi katsetusi õmblemise vallas :)

Hakka lugejaks:

Follow this blog with blogger!

Järgi logiraamatut:



Follow on Bloglovin

Follow Me on Pinterest

Võtan osa...

Spring Race Challenge

Märksõnad

õmblemine ( 68 ) tee ise ( 50 ) pluus ( 33 ) kingitused ( 26 ) inspiratsioon ( 23 ) sport ( 22 ) ilu ( 19 ) aksessuaarid ( 17 ) filosofeerimine ( 17 ) lõiked ( 17 ) meestele ( 17 ) dressid ( 16 ) kleit ( 16 ) seelik ( 12 ) ehted ( 11 ) pildistamine ( 10 ) ümbertegemine ( 10 ) esinemisriided ( 9 ) kangad ( 9 ) püksid ( 9 ) juuksed ( 8 ) kosmeetika ( 8 ) retuusid ( 8 ) T-särk ( 7 ) jõulud ( 7 ) pinterest ( 7 ) suvi ( 7 ) toit ( 7 ) õppimine ( 7 ) kaelakee ( 6 ) kangapoed ( 6 ) blogi ( 5 ) korsett ( 5 ) kott ( 5 ) küüned ( 5 ) küünelakk ( 5 ) õmblusmasin ( 5 ) kudumine ( 4 ) overlok ( 4 ) Kandes omaloomingut ( 3 ) Sedamoodi ( 3 ) Vahvate asjade logiraamat ( 3 ) kujundus ( 3 ) käekett ( 3 ) pesu ( 3 ) pits ( 3 ) sisustus ( 3 ) teksa ( 3 ) Spring race challenge ( 2 ) ebaõnnestumine ( 2 ) isetegija ( 2 ) kangavärv ( 2 ) kikilips ( 2 ) kreem ( 2 ) käevõru ( 2 ) lastele ( 2 ) lips ( 2 ) lõpetamine ( 2 ) mustikad ( 2 ) mänguasjad ( 2 ) parandamine ( 2 ) raha ( 2 ) retsept ( 2 ) salv ( 2 ) sokid ( 2 ) teeme koos ( 2 ) teksased ( 2 ) ujumisriided ( 2 ) villased sokid ( 2 ) õpetus ( 2 ) Andorra ( 1 ) auhind ( 1 ) autosse ( 1 ) bikiinid ( 1 ) denim24.ee ( 1 ) huulepalsam ( 1 ) in English ( 1 ) jakk ( 1 ) juuksehooldus ( 1 ) juuksemask ( 1 ) kompott ( 1 ) krae ( 1 ) käsitsi ( 1 ) lappimine ( 1 ) lihavõtted ( 1 ) muffinid ( 1 ) mäng ( 1 ) pleegitamine ( 1 ) raamatud ( 1 ) rahvarõivad ( 1 ) reis ( 1 ) reklaampostitus ( 1 ) remont ( 1 ) salat ( 1 ) sein ( 1 ) sõrmus ( 1 ) triiksärk ( 1 ) trikoo ( 1 ) vest ( 1 ) voltimine ( 1 ) ümbrik ( 1 )
17 august 2012

Suvine turgutus juuksepahmakale

Hei! Mõtlesin täna kirjutada ühest vahvast juuksemaskist. Selleks, et asjale ka täpsemat konteksti anda, räägin kõigepealt ära oma kiharate taustaloo :) Nimelt olen pikkade pihani juuste omanik, mis veel eelmise aasta maikuuni olid täiesti loomulikku karva, kuid siis said sisse natuke peenikesi blonde salke. Selle aasta maikuus värskendasin veel juukseotsi, lastes nad suviselt kirevaks muuta. Minu algne plaan oli kombineerida fuksiaroosat ja türkiissinist, umbes nii:


http://www.haircolorsideas.com/wp-content/uploads/2011/02/blue-purple-dip-dye.jpg
kuid juuksur suutis mind (tagasivaadates ei suuda ma ära imestada, mis nõksudega, kuna olin sellist soengut igatsenud juba pool aastat) ümber veenda ja nii sain ma hoopis roosad otsad ja natuke punakaslillat:


Millegipärast tundus mulle, et see juuksur ei olnud taolistele kergelt ülevindi ideedele eriti vastuvõtlik ning ühtegi niisutavat hooldustoodet mu juustesse pärast värvi mahapesemist kulutama ei suvatsenud, seega lahkusin parajalt takuste ja üldse mitte oodatud värvi juukseotstega. Paar järgmist nädalat määrisin otsi hoolikalt kookosõliga ja hoidsin ka palsamit tavalisest kauem peas ja katki need otsad õnneks vähemalt minu meelest ei läinud.
Kahjuks kulus tore, mitte küll algselt sellisena soovitud roosa värv aga maha, aga juulis hakkasid sõrmed taaskord värviliste juukseotste poole sügelema. Valisin seekord isegi teise juuksuri lootuses, et äkki satun pisut vabameelsema otsa, sest ka soovitud soeng nõudis rohkem vabameelsust, lootsin nüüd saada selliseid:


http://taylorlam.tumblr.com/post/17341355912
kuid juuksuri väikese värvivaliku ja minu liigse tagasihoidlikkuse etteaimatava kombinatsioonina lahkusin nii:

Mitte üldse see, ma tean :D Aga küll ma ära kannatan, kui maha kulub, mõtlen miskit paremat välja, seniks aga on vaja neid heas seisukorras hoida. Seekord polnud mul nimelt kohe mahti juukseid võidma-siluma hakata ja suure ringitormamise peale märkasin mõned päevad tagasi, kuidas pisikesed valged täpid karvaotstesse on tekkinud. Ma tean küll, et ega neid suurt ravida ei saa (mis suurt, üldse ei saa), aga edasise kahju minimeerimiseks otsustasin, et olen nüüd ekstrahoolikas. Siis tuligi mulle meelde üks juuksemask, mille leidsin siit blogist ja olen seda isegi ühe korra katsetanud.
Algne retsept ütleb, et segada tuleb pool purustatud avokaadot kahe teelusikatäie oliiviõliga, segu juustesse määrida, kilemütsiga katta ja fööniga kuumaks ajada. Rätikusse mässituna võib seda peas hoida nii kaua kui viitsimist on.
Otsustasin aga, et seekord teen maski teistmoodi - oliiviõli asendasin kookosõliga (kookosõli müüakse enamjaolt ökopoodides, aga ka näiteks Kaubamajas ja Solarise toidupoes, hinnad võivad varieeruda vastavalt ostukohale päris suurtes piirides, parim on rafineerimata külmpressi kookosõli).
Niisiis siin on minu maski lähteained:

Avokaado näeb päris naljakas välja, ma tean, aga kuna muidu ma seda ei tarbi ja eelmisel korral jäi väga palju järgi, ei leidnud mõtet suurt osta (ja pisikesi rohelisi poes ei olnud :D)

Ja kokkusegatud mask:


Luksusesemeid nagu föön ja kilemüts mul suvilamail leida ei ole, seega kasutasin lihtsalt väikest kilekotikest ja hoidsin maski kõvasti kauem peas kui eelmisel korral, sest aega mul ju siin on :) Väikese muudatuse tegin veel - algne õpetus soovitab pea enne puhtaks pesta, seejärel maskitada ja pärast mask palsamiga maha pesta, kuid kuna eelmisel korral tundus, et palsam nii suure ülesandega hästi hakkama ei saa ja kasutasin ikka uuesti šampooni, otsustasin seekord kohe pesemata juuste peale maski panna ja pärast pesta maha šampooniga ning seejärel kasutada palsamit nagu tavaliselt - siinkohal juhtus küll väike äpardus, sest ainus võimalus pead pesta oli kausis ja nii avastasin kui juuksed kuivad, et nad on ikka veel rasvased ning pidin pesuprotseduuri aiavooliku all kordama :D aga sellist tagasilööki dušši all ette tulla ei tohiks ;)

Tulemus: juuksed on pehmed ja mõnusad ning loodetavasti vähem altid katkiminemisele. Viimaseks lihviks kasutasin juukseotste lõhenemist ennetavat seerumit - praegu on mul Paul Mitchelli Smoothing Super Skinny Serum, aga neid on poodides igasuguseid, tuleb ainult endale sobiv leida :)

Kokkuvõtlik retsept kah, neile, kes muud juttu lugeda ei viitsinud (kuigi ma väga loodan, et viitsisite)

Vaja läheb:
  • Pool avokaadot
  • kaks teelusikatäit kookosõli
  • kilemütsi või kilekotti
  • käterätikut
  • fööni (valikuline)
Purusta avokaado kahvli või saumikseriga, sega hulka kookosõli. Määri saadud segu ühtlaselt juustele (rasusepoolsete juuste korral väldi peanahka ja määri segu vaid juuste keskpaigast otsteni). Kata juuksed kilega ja kuumuta fööniga mõne minuti vältel, seejärel määri kile ümber rätik ja lase maskil mõjuda, mida kauem, seda parem (vähemalt 5 minutit, kuid võib ka maski ööseks pähe jätta ja alles hommikul maha pesta). Pese pea ja kasuta palsamit nagu tavaliselt. Lase loomulikult kuivada.

Kas teie teete tihti koduseid juuksemaske? Milliseid olete proovinud ja kuidas on mõjunud? Millised on üldse teie tavapärased juuksehooldusprotseduurid? Ootan igasuguseid arvamusi.

Lehvivaid lokke,

Aveli :)

0 kommentaari :

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...