Otsi logiraamatust:

Toetab Blogger.

Minust

Minust
Tere, mina olen Aveli. Siin väikeses blogipesas saate näha minu loomingulisi katsetusi õmblemise vallas :)

Hakka lugejaks:

Follow this blog with blogger!

Järgi logiraamatut:



Follow on Bloglovin

Follow Me on Pinterest

Võtan osa...

Spring Race Challenge

Märksõnad

õmblemine ( 68 ) tee ise ( 50 ) pluus ( 33 ) kingitused ( 26 ) inspiratsioon ( 23 ) sport ( 22 ) ilu ( 19 ) aksessuaarid ( 17 ) filosofeerimine ( 17 ) lõiked ( 17 ) meestele ( 17 ) dressid ( 16 ) kleit ( 16 ) seelik ( 12 ) ehted ( 11 ) pildistamine ( 10 ) ümbertegemine ( 10 ) esinemisriided ( 9 ) kangad ( 9 ) püksid ( 9 ) juuksed ( 8 ) kosmeetika ( 8 ) retuusid ( 8 ) T-särk ( 7 ) jõulud ( 7 ) pinterest ( 7 ) suvi ( 7 ) toit ( 7 ) õppimine ( 7 ) kaelakee ( 6 ) kangapoed ( 6 ) blogi ( 5 ) korsett ( 5 ) kott ( 5 ) küüned ( 5 ) küünelakk ( 5 ) õmblusmasin ( 5 ) kudumine ( 4 ) overlok ( 4 ) Kandes omaloomingut ( 3 ) Sedamoodi ( 3 ) Vahvate asjade logiraamat ( 3 ) kujundus ( 3 ) käekett ( 3 ) pesu ( 3 ) pits ( 3 ) sisustus ( 3 ) teksa ( 3 ) Spring race challenge ( 2 ) ebaõnnestumine ( 2 ) isetegija ( 2 ) kangavärv ( 2 ) kikilips ( 2 ) kreem ( 2 ) käevõru ( 2 ) lastele ( 2 ) lips ( 2 ) lõpetamine ( 2 ) mustikad ( 2 ) mänguasjad ( 2 ) parandamine ( 2 ) raha ( 2 ) retsept ( 2 ) salv ( 2 ) sokid ( 2 ) teeme koos ( 2 ) teksased ( 2 ) ujumisriided ( 2 ) villased sokid ( 2 ) õpetus ( 2 ) Andorra ( 1 ) auhind ( 1 ) autosse ( 1 ) bikiinid ( 1 ) denim24.ee ( 1 ) huulepalsam ( 1 ) in English ( 1 ) jakk ( 1 ) juuksehooldus ( 1 ) juuksemask ( 1 ) kompott ( 1 ) krae ( 1 ) käsitsi ( 1 ) lappimine ( 1 ) lihavõtted ( 1 ) muffinid ( 1 ) mäng ( 1 ) pleegitamine ( 1 ) raamatud ( 1 ) rahvarõivad ( 1 ) reis ( 1 ) reklaampostitus ( 1 ) remont ( 1 ) salat ( 1 ) sein ( 1 ) sõrmus ( 1 ) triiksärk ( 1 ) trikoo ( 1 ) vest ( 1 ) voltimine ( 1 ) ümbrik ( 1 )
21 august 2012

Vanast-uuest uus-vana vest

Sel korral mõtlesin teile näidata üht uuenduskuuri (Oh, ma ei oska eesti keeles kuidagi sõnu leida - vana asja väikeste nippidega uueks ja teistsuguseks muutmise võimalust? Inglise keeles paistab sellekohaseid sõnu olevat lademetes...). Mul on nimelt juba vist hea viis aastat kapis seisnud üks pehmest ja kvaliteetsest materjalist vest. Kui õigesti mäletan, sain selle issilt sünnipäevakingiks, kuna aga minu issi on suur-suur indiaanijuttude fänn, kinkis ta mulle vesti, mis on nahast ja narmastega, just nagu ühele indiaanlasepreilile kohane. Nüüd ei maksa valesti aru saada - mul ei ole indiaanlaste vastu miskit ja olen isegi suure osa lapsepõlvest "preerias" indiaanlast mängides ringi tormanud, kuid meeldimised meeldimisteks, seltskonda indiaanirõivas siiski mina end hea meelega minema ei asuta. Niisiis, kuigi leidub kindlasti väga stiiliteadlikke inimesi, kes oskusliku kombineerimisega suudaksid seesuguse vesti ka algsel kujul väga hästi välja kanda, arvan mina, et näeksin indiaanivestiga tänaval liikudes välja nagu 60-ndatest pärit hipi ning minu värvilised juuksesalgud ei tuleks sel juhul sugugi miinuseks :D
Hiljuti avastasin aga vesti, mida varem vaid paaril korral selga proovinud olen (siltki veel küljes teisel) taas ja mõtlesin, et mis ta ikka kapis tolmu kogub, ilus seemisnahk, parem teen sellest midagi, mida kannaksin ja milles ka hea välja näeksin.

Töid alustasin siis sellise vesti kallal:








Muudatused ei olnudki tegelikult suured, seestpoolt leidsin õmbluse, mille lahtiharutamisel tulid ära nöörid, seejärel õmbelsin nööride jaoks olnud augud kinni, lõikasin allservast ära narmad ja kinnitasin nöörid hõlmade keskossa. Allääre keeramist ma tarvilikuks ei pidanud, kuna nahk ju ei hargne ning ka narmaste korral polnud seal ju miskit ära keeratud.

Kas tahate näha lõpptulemust? Siin see on:



 Kordades kaasaegsem ja igapäeva hoopis paremini sobiv. Narmad hoidsin muidugi targu alles, mine tea, millal tuleb tuhin näiteks mõni indiaanihõnguline aksessuaar meisterdada ;)

Mida arvate riiete ümberõmblemisest? Tean, et mõned inimesed käivad koguni kasutatud riiete kauplustes lootuses leida mõnd toredat ümbermodelleerimist ootavat rõivaeset, kas olete ka ise sellist teguviisi harrastanud ja milliste tulemustega?


Indiaanitüdruk Aveli

P.S. Veel viimasel hetkel enne kääride narmastesse löömist küsis issi lootusrikkalt, et äkki ikka saaksin need alles jätta :D

0 kommentaari :

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...