Otsi logiraamatust:

Toetab Blogger.

Minust

Minust
Tere, mina olen Aveli. Siin väikeses blogipesas saate näha minu loomingulisi katsetusi õmblemise vallas :)

Hakka lugejaks:

Follow this blog with blogger!

Järgi logiraamatut:



Follow on Bloglovin

Follow Me on Pinterest

Võtan osa...

Spring Race Challenge

Märksõnad

õmblemine ( 68 ) tee ise ( 50 ) pluus ( 33 ) kingitused ( 26 ) inspiratsioon ( 23 ) sport ( 22 ) ilu ( 19 ) aksessuaarid ( 17 ) filosofeerimine ( 17 ) lõiked ( 17 ) meestele ( 17 ) dressid ( 16 ) kleit ( 16 ) seelik ( 12 ) ehted ( 11 ) pildistamine ( 10 ) ümbertegemine ( 10 ) esinemisriided ( 9 ) kangad ( 9 ) püksid ( 9 ) juuksed ( 8 ) kosmeetika ( 8 ) retuusid ( 8 ) T-särk ( 7 ) jõulud ( 7 ) pinterest ( 7 ) suvi ( 7 ) toit ( 7 ) õppimine ( 7 ) kaelakee ( 6 ) kangapoed ( 6 ) blogi ( 5 ) korsett ( 5 ) kott ( 5 ) küüned ( 5 ) küünelakk ( 5 ) õmblusmasin ( 5 ) kudumine ( 4 ) overlok ( 4 ) Kandes omaloomingut ( 3 ) Sedamoodi ( 3 ) Vahvate asjade logiraamat ( 3 ) kujundus ( 3 ) käekett ( 3 ) pesu ( 3 ) pits ( 3 ) sisustus ( 3 ) teksa ( 3 ) Spring race challenge ( 2 ) ebaõnnestumine ( 2 ) isetegija ( 2 ) kangavärv ( 2 ) kikilips ( 2 ) kreem ( 2 ) käevõru ( 2 ) lastele ( 2 ) lips ( 2 ) lõpetamine ( 2 ) mustikad ( 2 ) mänguasjad ( 2 ) parandamine ( 2 ) raha ( 2 ) retsept ( 2 ) salv ( 2 ) sokid ( 2 ) teeme koos ( 2 ) teksased ( 2 ) ujumisriided ( 2 ) villased sokid ( 2 ) õpetus ( 2 ) Andorra ( 1 ) auhind ( 1 ) autosse ( 1 ) bikiinid ( 1 ) denim24.ee ( 1 ) huulepalsam ( 1 ) in English ( 1 ) jakk ( 1 ) juuksehooldus ( 1 ) juuksemask ( 1 ) kompott ( 1 ) krae ( 1 ) käsitsi ( 1 ) lappimine ( 1 ) lihavõtted ( 1 ) muffinid ( 1 ) mäng ( 1 ) pleegitamine ( 1 ) raamatud ( 1 ) rahvarõivad ( 1 ) reis ( 1 ) reklaampostitus ( 1 ) remont ( 1 ) salat ( 1 ) sein ( 1 ) sõrmus ( 1 ) triiksärk ( 1 ) trikoo ( 1 ) vest ( 1 ) voltimine ( 1 ) ümbrik ( 1 )
22 mai 2014

Papagoide ja lilledega lühikesed püksid

Selle superkirju ja megaägeda kanga ostsin Abakhanist vist juba üle-eelmisel kevadel, kohe kui pilk peale jäi, teadsin, et sellest saab minu.... miski.... Algselt oli plaanis teha seelik, kuid üsna ruttu mõtlesin selle plaani püksteks ümber. Et ma kuidagimoodi miskipärast õmblemise juurde ei jõudnud, tekkis ühel hetkel mõte riidest hoopis jakk teha, aga nagu näha, siis tulin lõpuks omadega ikka püksiplaani juurde tagasi. Algatuseks võtsin ühe vana Burda lõike, mille järgi korra varem õmmelnud olen, kuid kuna tahtsin, et minu uued püksid oleksid omajagu sellest lõikest erinevad, tuli asju natukene ümber teha - vöökoha tõstsin kõrgemale, värvlit ei teinud ja luku panin küljele, mitte ette, nagu lõike järgi ette nähtud. Lukuga läks tegelikult natukene pahasti, nimelt ei mõelnud ma, et kaetud lukku on ilma värvlita pükstele omajagu keerulisem õmmelda - lihtsam olnuks kas teha värvel või valida peitelukk, kuid kuna mul oli tavaline lukk ostetud ja olin omadega juba valmis saamas avastasin alles üsna lõpus, et seda lukku nii nagu mina harjunud olen küll sellistele pükstele õmmelda ei saa. Õnneks päästis asja natuke käsitsi nokitsemist ja kuna kangas on kirju, siis peaaegu ei paista väljagi, et midagi valesti oleks :) Ja tähelepanu-tähelepanu, püksid on taskutega! Päris suur eneseületus minu puhul, kuna tavaliselt ei viitsi ma selliste asjadega jännata ja jätan need ära, kuid seekord tuli lihtsalt taskutuju. Välja tulid nad üle ootuste mõnusad ja kenad nii siis kui pluus püksis kui ka siis kui pluus pükste peal.

Pilte püüdsime kah, kuid kahjuks ei õnnestunud need nii hästi kui võinuks, ikka jäi kuskile vari või kuskile liiga palju valgust, aga siin nad siis on:






Ma ei tea kui hästi pildilt paistab, aga kangal on kujutatud papagoisid ja suuri lilleõisi - esimese hooga olin tähelepanematu ja oleks püksid peaaegu niimoodi välja lõiganud, et papagoid pead alaspidi jäänud oleks, õnneks sain viimasel hetkel veel käärisabast kinni... Aga praeguse ilmaga on need minu uued lemmikpüksid ja olen neid vist juba neli päeva ühtejutti kandnud, erinevate "lisanditega" muidugi, super! Ja üheks suurepäraseks "lisandiks", taasavastasin (nagu ka piltidelt näha võib) oma valge pitspluusi :)

Aveli

4 kommentaari :

  1. Tubli, pildid on ilusad ja püksid megaägedad!

    VastaKustuta
  2. Nii ilusad ja efektsed! Olen tükk aega sarnastest lühkaritest unustanud.

    VastaKustuta
  3. Mõnusad suvepüksid! Ja pildid on ilusad. Tahaks sinna randa kohe ;)

    VastaKustuta
  4. WOW, see kangas on vapustav ja püksid vinged!

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...