Otsi logiraamatust:

Toetab Blogger.

Minust

Minust
Tere, mina olen Aveli. Siin väikeses blogipesas saate näha minu loomingulisi katsetusi õmblemise vallas :)

Hakka lugejaks:

Follow this blog with blogger!

Järgi logiraamatut:



Follow on Bloglovin

Follow Me on Pinterest

Võtan osa...

Spring Race Challenge

Märksõnad

õmblemine ( 68 ) tee ise ( 50 ) pluus ( 33 ) kingitused ( 26 ) inspiratsioon ( 23 ) sport ( 22 ) ilu ( 19 ) aksessuaarid ( 17 ) filosofeerimine ( 17 ) lõiked ( 17 ) meestele ( 17 ) dressid ( 16 ) kleit ( 16 ) seelik ( 12 ) ehted ( 11 ) pildistamine ( 10 ) ümbertegemine ( 10 ) esinemisriided ( 9 ) kangad ( 9 ) püksid ( 9 ) juuksed ( 8 ) kosmeetika ( 8 ) retuusid ( 8 ) T-särk ( 7 ) jõulud ( 7 ) pinterest ( 7 ) suvi ( 7 ) toit ( 7 ) õppimine ( 7 ) kaelakee ( 6 ) kangapoed ( 6 ) blogi ( 5 ) korsett ( 5 ) kott ( 5 ) küüned ( 5 ) küünelakk ( 5 ) õmblusmasin ( 5 ) kudumine ( 4 ) overlok ( 4 ) Kandes omaloomingut ( 3 ) Sedamoodi ( 3 ) Vahvate asjade logiraamat ( 3 ) kujundus ( 3 ) käekett ( 3 ) pesu ( 3 ) pits ( 3 ) sisustus ( 3 ) teksa ( 3 ) Spring race challenge ( 2 ) ebaõnnestumine ( 2 ) isetegija ( 2 ) kangavärv ( 2 ) kikilips ( 2 ) kreem ( 2 ) käevõru ( 2 ) lastele ( 2 ) lips ( 2 ) lõpetamine ( 2 ) mustikad ( 2 ) mänguasjad ( 2 ) parandamine ( 2 ) raha ( 2 ) retsept ( 2 ) salv ( 2 ) sokid ( 2 ) teeme koos ( 2 ) teksased ( 2 ) ujumisriided ( 2 ) villased sokid ( 2 ) õpetus ( 2 ) Andorra ( 1 ) auhind ( 1 ) autosse ( 1 ) bikiinid ( 1 ) denim24.ee ( 1 ) huulepalsam ( 1 ) in English ( 1 ) jakk ( 1 ) juuksehooldus ( 1 ) juuksemask ( 1 ) kompott ( 1 ) krae ( 1 ) käsitsi ( 1 ) lappimine ( 1 ) lihavõtted ( 1 ) muffinid ( 1 ) mäng ( 1 ) pleegitamine ( 1 ) raamatud ( 1 ) rahvarõivad ( 1 ) reis ( 1 ) reklaampostitus ( 1 ) remont ( 1 ) salat ( 1 ) sein ( 1 ) sõrmus ( 1 ) triiksärk ( 1 ) trikoo ( 1 ) vest ( 1 ) voltimine ( 1 ) ümbrik ( 1 )
14 september 2012

Suguharuhõnguline seelik ja pitspluus

Tere jälle! Tegelikult on mul esmaspäeval biokeemias suur kontrolltöö ja noh, blogi peale ma oma aega rangelt võttes "kulutada" ei tohiks, kuid kuna loksun parasjagu rongiga Tallinna poole ja sõiduaeg on minu silmis alati olnud selline "varastatud moment", mis lubab kiiretest asjatoimetustest (praegu siis biokeemia õppimisest) natuke mööda vaadata, siis kriban ikka pisut ;)
Viimasel ajal olen palju kirjutanud igasugu nipet-näpet asjadest, mis päris õmblustöö mõõtu väga välja ei anna ja seega mõtlesin täna teile näidata komplekti, mille tegin valmis juba suve hakul ning mis on viimastel kuudel üheks mu suurimaks lemmikuks saanud. Tegemist on siis lihtsa ja kergelt langeva ilma varrukateta pitspluusi ja siksakmustrilise suguharuhõngulise miniseelikuga. Inspiratsiooniks oli mul miskit sellist:
 
 
 
mymidnightwishes.tumblr.com
 

http://fuckyeahfitspo.tumblr.com/page/3


 Teadsin, et päris samasugust kangast ma seeliku jaoks ei leia, kuid pikad otsingud osutusid siiski veel raskemaks kui arvasin. Lõpuks ostsin juba Abakhanist ühe enam-vähem meelepärase kirju riide ära, kuid "selle õige" leidsin ikkagi veel hiljem Kangadžunglist. Pluusi puhul olin kindel, et nii läbipaistev ja lühike nagu sel pildil see olla ei tohiks, kuna plaaniks oli ikka igapäevaselt ja ka rannast pisut soliidsemates kohtades seda kanda. Mõlema eseme puhul kasutasin Burda lõikeid, mille järgi ka varem õmmelnud olen, kuigi pluusi lõiget kohandasin pisut, et ta veidi avaram tuleks ja kuna ooverlokki mul praegu ei ole, siis on minu suurimaks sõbraks pesuõmblus (poleks ise ka arvanud, et isegi ilma ooverlokita on võimalik seest nii puhtaid riideid õmmelda, aga eks harjutamine teeb meistriks).
 
Aga mis ma ikka pikemalt seletan, näitan hoopis:
 
 
Sel pildil on minu kaasmodelliks Ceris, ta elab Šveitsis kõrgete mägede vahel ja on üks ütklemata vahva ja lõbus kuts :)
 
 

 
 
Ise olen  igatahes väga rahul :)
 
Nüüd tuleb aga mõelda, kuidas neid esemeid ka sügisesemate ilmadega kohandada ja milliste riietega kombineerida. Äkki on kellelgi ettepanekuid? Mustad sukad? Bleiser? Ootan arvamusi!
 
 Ikka veel suviselt meelestatud tervitustega,
 Aveli :)
 
UYCKVHFB


2 kommentaari :

  1. Ilusad pildid, aga äkki Sa saad need lõiked kuidagi skännida ja siia ülesse panna :) oleks jube soov ka õmmelda sellist seelikut ja veel sellist seelikut mis oli natukene ülevalt pikem (sinist värvi) ja siis must.
    Oleks tore kui aega saad ja viitsiksid või oskad öelda millises Burdas neid näha võiks
    Aitäh :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hmm, skännida ei õnnestu vast, aga tegin pilti: http://aveli.aivo.ee/DSC_0002.JPG , kuigi ma ei usu, et sellest suurt abi on, näeb ära küll lõike kuju, aga mitte suurusi. Minu võetud lõige on tegelikult suurusele 42, kuid õmblesin seda ise seljas pisemaks (algselt tegin selle lõike järgi seeliku teisele inimesele), aga millisest burdast just võetud sai, seda küll ei mäleta kahjuks, kuigi kui neid lehitseda peaks üht-teist sarnast kindlasti kiiresti leidma, sest tegemist on üpriski lihtsa baaslõikega. Siin leheküljel on muidu inglisekeelne õpetus peaaegu samasuguse lõike isetegemiseks, vaatasin üle ja päris selgelt ja lihtsalt on seletatud, kui keelest aru saada: http://so-sew-easy.com/making-a-pencil-skirt-sloper/
      Loodan, et saad ikka seeliku tehtud, edu :)

      Aveli

      Kustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...