Otsi logiraamatust:

Toetab Blogger.

Minust

Minust
Tere, mina olen Aveli. Siin väikeses blogipesas saate näha minu loomingulisi katsetusi õmblemise vallas :)

Hakka lugejaks:

Follow this blog with blogger!

Järgi logiraamatut:



Follow on Bloglovin

Follow Me on Pinterest

Võtan osa...

Spring Race Challenge

Märksõnad

õmblemine ( 68 ) tee ise ( 50 ) pluus ( 33 ) kingitused ( 26 ) inspiratsioon ( 23 ) sport ( 22 ) ilu ( 19 ) aksessuaarid ( 17 ) filosofeerimine ( 17 ) lõiked ( 17 ) meestele ( 17 ) dressid ( 16 ) kleit ( 16 ) seelik ( 12 ) ehted ( 11 ) pildistamine ( 10 ) ümbertegemine ( 10 ) esinemisriided ( 9 ) kangad ( 9 ) püksid ( 9 ) juuksed ( 8 ) kosmeetika ( 8 ) retuusid ( 8 ) T-särk ( 7 ) jõulud ( 7 ) pinterest ( 7 ) suvi ( 7 ) toit ( 7 ) õppimine ( 7 ) kaelakee ( 6 ) kangapoed ( 6 ) blogi ( 5 ) korsett ( 5 ) kott ( 5 ) küüned ( 5 ) küünelakk ( 5 ) õmblusmasin ( 5 ) kudumine ( 4 ) overlok ( 4 ) Kandes omaloomingut ( 3 ) Sedamoodi ( 3 ) Vahvate asjade logiraamat ( 3 ) kujundus ( 3 ) käekett ( 3 ) pesu ( 3 ) pits ( 3 ) sisustus ( 3 ) teksa ( 3 ) Spring race challenge ( 2 ) ebaõnnestumine ( 2 ) isetegija ( 2 ) kangavärv ( 2 ) kikilips ( 2 ) kreem ( 2 ) käevõru ( 2 ) lastele ( 2 ) lips ( 2 ) lõpetamine ( 2 ) mustikad ( 2 ) mänguasjad ( 2 ) parandamine ( 2 ) raha ( 2 ) retsept ( 2 ) salv ( 2 ) sokid ( 2 ) teeme koos ( 2 ) teksased ( 2 ) ujumisriided ( 2 ) villased sokid ( 2 ) õpetus ( 2 ) Andorra ( 1 ) auhind ( 1 ) autosse ( 1 ) bikiinid ( 1 ) denim24.ee ( 1 ) huulepalsam ( 1 ) in English ( 1 ) jakk ( 1 ) juuksehooldus ( 1 ) juuksemask ( 1 ) kompott ( 1 ) krae ( 1 ) käsitsi ( 1 ) lappimine ( 1 ) lihavõtted ( 1 ) muffinid ( 1 ) mäng ( 1 ) pleegitamine ( 1 ) raamatud ( 1 ) rahvarõivad ( 1 ) reis ( 1 ) reklaampostitus ( 1 ) remont ( 1 ) salat ( 1 ) sein ( 1 ) sõrmus ( 1 ) triiksärk ( 1 ) trikoo ( 1 ) vest ( 1 ) voltimine ( 1 ) ümbrik ( 1 )
30 september 2012

Kapuutsiga sall

Tervitus :) Vahelduseks oleks aeg natuke aastaaegadega kaasas käia ja seekord tutvustan üht projekti, millega alustasin juba eelmisel talvel, kuid lõpliku lihvini jõudsin alles nädalapäevad tagasi, nimelt kudusin valmis kapuutsiga salli. Ma ei tea, kas ma olen ainus, aga ma üldse ei salli mütse (haha, ei "salli" mütse - see tuli küll nüüd huvitav sõnakombinatsioon). Need suruvad juuksed alati nii peadligi ja kuna mul on loomulikult väga sirged ja libedad juuksed, näeb see välja ekstraõudne :S Teiseks ei mahu tavalisemate mütside alla enamjaolt kunagi ei pats ega krunn või kui isegi mahub, näeb see välja nagu...ma isegi ei tea, nagu mis, igaljuhul midagi mitte üldse ilusat. Kannatanud sellist "ebaõiglust" aastaid, hankisingi eelmiseks talveks omale ühe pisut lohvakama mütsi, kuhu alla juuksed ära mahtusid ja mis ei olnud nii ahistavalt ludukstegev, kuid siiski ei olnud see nagu ikka päris SEE. Mantlit kandes polnud kahjuks aga suurt valikut, jope kapuutsi oli küll mugav ja hea pähe tõmmata, aga...aga.....JA SIIS MUL KOITIS! Miks ei võiks ma kududa omale eraldi kapuutsi, mis oleks soengusõbralik, millega hea välja näeksin ja mis ka viisakama riide juurde sobiks? Võin küll ja see ei ole ilmselt isegi väga raske! Natuke nuputamist ja mõtlemist ning jõudsin järeldusele, et kõige parem oleks teha kapuuts salliga ühes tükis, kuna nii jääb väljanägemine puhtam ja korrektsem kui lihtalt kapuutsi mingi pusas salliga kombineerima hakates. Mõeldud tehtud - kasutasin lõnga suurusega 7, kuid vardaid suurusega 4,5, kuna tahtsin väga tihedat kudet (et talvel külm ei hakkaks), kudusin soonikkoes kaks juppi - ühe "tavalise salli" ehk pika, mitte väga laia riba, mis parajalt mitu korda ümber kaela mahtus ning teise nelinurga, mis pärast pooleks murdmist ja serva kokkuheegeldamist kapuutsi moodustas, siis heegeldasin need kaks tükki omavahel kokku. Lõnga kulus oodatust kõvasti rohkem ja kaks korda käisin poes seda juurde ostmas ( kokku läks vaja 4 tokki), kuid tulemus oli seda väärt. Nädalavahetusel püüdsime kapuuts-salli ka pildi peale:

 
 
 
Kuidas meeldib? Praegu veel natuke talvine, kuid usun, et varsti täidab kindlasti väga hästi oma eesmärki! Mõnusat kudumishooaja algust :)
 
Aveli
 

4 kommentaari :

  1. Nii äge! Mul on ka sellist vaja :)

    Kas sa mulle tellimise peale teeksid ühe?

    VastaKustuta
  2. Väga lahe idee. Ma ka ei salli üldse mütse ning igal jopel mul polegi kapuutsi, seega on Su idee väga kasulik. Kuna endale väga kududa ei meeldi, võiks sellise ju ka õmmelda, teha kunstkarusnahaga näiteks. Aga mis mõõdud sellel on?

    VastaKustuta
  3. Täiega hea mõte! Kusjuures nt Kangadžunglis olen päris palju ka näinud igasugu kootud kangaid vms, millest oleks ka päris hea õmmelda. Salli pikkus on u 182 cm (kuigi võiks tegelikult natuke pikem olla) ja laius 15 cm, kapuutsiosaga...natuke keeruline seletada, mis pikkust mõõdan, aga see nelinurk, mis tekib (kahekordne materjal, kapuutsi üks külg) on 28 x 28 cm :)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...