Otsi logiraamatust:

Toetab Blogger.

Minust

Minust
Tere, mina olen Aveli. Siin väikeses blogipesas saate näha minu loomingulisi katsetusi õmblemise vallas :)

Hakka lugejaks:

Follow this blog with blogger!

Järgi logiraamatut:



Follow on Bloglovin

Follow Me on Pinterest

Võtan osa...

Spring Race Challenge

Märksõnad

õmblemine ( 68 ) tee ise ( 50 ) pluus ( 33 ) kingitused ( 26 ) inspiratsioon ( 23 ) sport ( 22 ) ilu ( 19 ) aksessuaarid ( 17 ) filosofeerimine ( 17 ) lõiked ( 17 ) meestele ( 17 ) dressid ( 16 ) kleit ( 16 ) seelik ( 12 ) ehted ( 11 ) pildistamine ( 10 ) ümbertegemine ( 10 ) esinemisriided ( 9 ) kangad ( 9 ) püksid ( 9 ) juuksed ( 8 ) kosmeetika ( 8 ) retuusid ( 8 ) T-särk ( 7 ) jõulud ( 7 ) pinterest ( 7 ) suvi ( 7 ) toit ( 7 ) õppimine ( 7 ) kaelakee ( 6 ) kangapoed ( 6 ) blogi ( 5 ) korsett ( 5 ) kott ( 5 ) küüned ( 5 ) küünelakk ( 5 ) õmblusmasin ( 5 ) kudumine ( 4 ) overlok ( 4 ) Kandes omaloomingut ( 3 ) Sedamoodi ( 3 ) Vahvate asjade logiraamat ( 3 ) kujundus ( 3 ) käekett ( 3 ) pesu ( 3 ) pits ( 3 ) sisustus ( 3 ) teksa ( 3 ) Spring race challenge ( 2 ) ebaõnnestumine ( 2 ) isetegija ( 2 ) kangavärv ( 2 ) kikilips ( 2 ) kreem ( 2 ) käevõru ( 2 ) lastele ( 2 ) lips ( 2 ) lõpetamine ( 2 ) mustikad ( 2 ) mänguasjad ( 2 ) parandamine ( 2 ) raha ( 2 ) retsept ( 2 ) salv ( 2 ) sokid ( 2 ) teeme koos ( 2 ) teksased ( 2 ) ujumisriided ( 2 ) villased sokid ( 2 ) õpetus ( 2 ) Andorra ( 1 ) auhind ( 1 ) autosse ( 1 ) bikiinid ( 1 ) denim24.ee ( 1 ) huulepalsam ( 1 ) in English ( 1 ) jakk ( 1 ) juuksehooldus ( 1 ) juuksemask ( 1 ) kompott ( 1 ) krae ( 1 ) käsitsi ( 1 ) lappimine ( 1 ) lihavõtted ( 1 ) muffinid ( 1 ) mäng ( 1 ) pleegitamine ( 1 ) raamatud ( 1 ) rahvarõivad ( 1 ) reis ( 1 ) reklaampostitus ( 1 ) remont ( 1 ) salat ( 1 ) sein ( 1 ) sõrmus ( 1 ) triiksärk ( 1 ) trikoo ( 1 ) vest ( 1 ) voltimine ( 1 ) ümbrik ( 1 )
04 veebruar 2014

Makeover: uutmoodi pitskleit

See oranž kleit, mille ma kevadel õmblesin...


jah, just see sama. The thing is... mulle ei meeldinud see enam. Või no, tegelikult ei läinud üldse kaua aega, et märgata, et voodri ja pealiskanga kokkupalistamine allservas ei olnud eriti hea mõte, nimelt venivad nad keha ümber erinevalt ja pealmine (ehk siis minu ilusilus pitskangas) jääb kottis rippuma ja ei ole enam üldse nii kena kui oodata tahaks :( Ühesõnaga, ma otsustasin selle ümber õmmelda (õnneks oli mul riiet veel nii palju järgi, et uus seelik tuli jeeli-jeeli välja) ja tegin eelmine hõlmikulaadse seelikuosa asemele midagi lihtsa A-lõike ja poolklošši vahepealset ja otseloomulikult allääri kokku õmblema ei hakanud.

Minu uus kleit:




 
Pisut jäi mind algul häirima see, et kleidi ülaosa on natuke laiem kui seelikuosa ülaserv ja ülaosa justkui langeb seelikule peale... või midagi, ma ei oskagi seda täpselt sõnastada, kuid samas hakkas see hiljem mulle isegi meeldima, eks näis, kui kandmisaeg kätte jõuab, kumb saab võitu, esmane või teisene reaktsioon, igal juhul praegune versioon on parem kui eelmine, selles olen vist küll kindel, aga eks otsustage ise :)
 
Enne ja pärast:
 



Aveli :)

0 kommentaari :

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...