Otsi logiraamatust:

Toetab Blogger.

Minust

Minust
Tere, mina olen Aveli. Siin väikeses blogipesas saate näha minu loomingulisi katsetusi õmblemise vallas :)

Hakka lugejaks:

Follow this blog with blogger!

Järgi logiraamatut:



Follow on Bloglovin

Follow Me on Pinterest

Võtan osa...

Spring Race Challenge

Märksõnad

õmblemine ( 68 ) tee ise ( 50 ) pluus ( 33 ) kingitused ( 26 ) inspiratsioon ( 23 ) sport ( 22 ) ilu ( 19 ) aksessuaarid ( 17 ) filosofeerimine ( 17 ) lõiked ( 17 ) meestele ( 17 ) dressid ( 16 ) kleit ( 16 ) seelik ( 12 ) ehted ( 11 ) pildistamine ( 10 ) ümbertegemine ( 10 ) esinemisriided ( 9 ) kangad ( 9 ) püksid ( 9 ) juuksed ( 8 ) kosmeetika ( 8 ) retuusid ( 8 ) T-särk ( 7 ) jõulud ( 7 ) pinterest ( 7 ) suvi ( 7 ) toit ( 7 ) õppimine ( 7 ) kaelakee ( 6 ) kangapoed ( 6 ) blogi ( 5 ) korsett ( 5 ) kott ( 5 ) küüned ( 5 ) küünelakk ( 5 ) õmblusmasin ( 5 ) kudumine ( 4 ) overlok ( 4 ) Kandes omaloomingut ( 3 ) Sedamoodi ( 3 ) Vahvate asjade logiraamat ( 3 ) kujundus ( 3 ) käekett ( 3 ) pesu ( 3 ) pits ( 3 ) sisustus ( 3 ) teksa ( 3 ) Spring race challenge ( 2 ) ebaõnnestumine ( 2 ) isetegija ( 2 ) kangavärv ( 2 ) kikilips ( 2 ) kreem ( 2 ) käevõru ( 2 ) lastele ( 2 ) lips ( 2 ) lõpetamine ( 2 ) mustikad ( 2 ) mänguasjad ( 2 ) parandamine ( 2 ) raha ( 2 ) retsept ( 2 ) salv ( 2 ) sokid ( 2 ) teeme koos ( 2 ) teksased ( 2 ) ujumisriided ( 2 ) villased sokid ( 2 ) õpetus ( 2 ) Andorra ( 1 ) auhind ( 1 ) autosse ( 1 ) bikiinid ( 1 ) denim24.ee ( 1 ) huulepalsam ( 1 ) in English ( 1 ) jakk ( 1 ) juuksehooldus ( 1 ) juuksemask ( 1 ) kompott ( 1 ) krae ( 1 ) käsitsi ( 1 ) lappimine ( 1 ) lihavõtted ( 1 ) muffinid ( 1 ) mäng ( 1 ) pleegitamine ( 1 ) raamatud ( 1 ) rahvarõivad ( 1 ) reis ( 1 ) reklaampostitus ( 1 ) remont ( 1 ) salat ( 1 ) sein ( 1 ) sõrmus ( 1 ) triiksärk ( 1 ) trikoo ( 1 ) vest ( 1 ) voltimine ( 1 ) ümbrik ( 1 )
17 august 2013

Ujumisriiete refashion

Millalgi talvel tellisin omale suhteliselt hetkeemotsiooni ajel Asose internetipoest ujumisriided. Püksid olid numbrijagu liiga suured, kuna minu suurust saada ei olnud ja külgedelt seotavad, ülemine osa oli paelteta, mida ma ujumisriiete puhul üldse ei salli, sest nii nad ujuvad tavaliselt lihtsalt sujuvalt seljast ära. Tegelikult meeldis mulle selle komplekti juures ainult värv ja muster ning ilmselt oleks tegelikult ost ka sooritamata jäänud, kui kallim poleks kõrval seistes esile toonud minu alatist nõrkust, et kuigi mulle midagi meeldib, ei osta ma seda kunagi ära vaid mõtlen nii kaua, kuni enam ei saa ja pärast kahetsen. Eks ma selline tihtilugi kipun olema ja tõesti impulsiivseid oste peaaegu kunagi ei tee ning kaalun ikka iga väljamineku hoolega läbi, aga tõesti, nii tuleb vahel ette, et jään mõnest väga ilusast asjast hoopis ilma ja kuna mul tegelikult uusi ujukaid vaja oli, otsustasin nad sealt ära tellida (tegelikult leidsin reisi pealt omale hoopis uued ja kordades ilusamad, vägagi impulsiivne ost, millega seekord küll väga rahule jäin). Tellides teadsin juba, et püksid kavatsen ümber õmmelda - ma absoluutselt ei salli külgedelt seotavaid bikiinipükse, ma kuidagi tunnen, et minu figuur ei ole selliste kandmiseks õige, pole ma ju päris modell ja selline lõige on ikka väga nõudlik. Ülemise osa korrigeerimise otsus sündis hiljem, kuid üldjoontes teadsin ka seda, et päris paelteta rinnahoidjat ei taha, seega tuli ka seda pisut korrigeerida.

Algselt nägid siis bikiinid välja sellised:

http://www.asos.com/River-Island/River-Island-Paisley-Print-Bandeau-Bikini-Top/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2298500&cid=2793&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=Orange&r=2
Lõikasin pükste külgedelt kummaltki poolt ühe nööri ära ja õmblesin rinnahoidja külge kaela tagant seotavaks paelaks:



Allesjäänud nööripooled õmblesin "kolmekordseks":



Alumine osa tuli päris hästi välja, kuid ülemise osa lõige ei ole ikkagi vist päris minu maitse, kuigi vähemalt püsib nüüd ujuma minnes või võrkpalli mängides seljas :) Aga refashioni projekti pean üldiselt päris õnnestunuks!

Suvesoojust,

Aveli :)

1 kommentaar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...