Otsi logiraamatust:

Toetab Blogger.

Minust

Minust
Tere, mina olen Aveli. Siin väikeses blogipesas saate näha minu loomingulisi katsetusi õmblemise vallas :)

Hakka lugejaks:

Follow this blog with blogger!

Järgi logiraamatut:



Follow on Bloglovin

Follow Me on Pinterest

Võtan osa...

Spring Race Challenge

Märksõnad

õmblemine ( 68 ) tee ise ( 50 ) pluus ( 33 ) kingitused ( 26 ) inspiratsioon ( 23 ) sport ( 22 ) ilu ( 19 ) aksessuaarid ( 17 ) filosofeerimine ( 17 ) lõiked ( 17 ) meestele ( 17 ) dressid ( 16 ) kleit ( 16 ) seelik ( 12 ) ehted ( 11 ) pildistamine ( 10 ) ümbertegemine ( 10 ) esinemisriided ( 9 ) kangad ( 9 ) püksid ( 9 ) juuksed ( 8 ) kosmeetika ( 8 ) retuusid ( 8 ) T-särk ( 7 ) jõulud ( 7 ) pinterest ( 7 ) suvi ( 7 ) toit ( 7 ) õppimine ( 7 ) kaelakee ( 6 ) kangapoed ( 6 ) blogi ( 5 ) korsett ( 5 ) kott ( 5 ) küüned ( 5 ) küünelakk ( 5 ) õmblusmasin ( 5 ) kudumine ( 4 ) overlok ( 4 ) Kandes omaloomingut ( 3 ) Sedamoodi ( 3 ) Vahvate asjade logiraamat ( 3 ) kujundus ( 3 ) käekett ( 3 ) pesu ( 3 ) pits ( 3 ) sisustus ( 3 ) teksa ( 3 ) Spring race challenge ( 2 ) ebaõnnestumine ( 2 ) isetegija ( 2 ) kangavärv ( 2 ) kikilips ( 2 ) kreem ( 2 ) käevõru ( 2 ) lastele ( 2 ) lips ( 2 ) lõpetamine ( 2 ) mustikad ( 2 ) mänguasjad ( 2 ) parandamine ( 2 ) raha ( 2 ) retsept ( 2 ) salv ( 2 ) sokid ( 2 ) teeme koos ( 2 ) teksased ( 2 ) ujumisriided ( 2 ) villased sokid ( 2 ) õpetus ( 2 ) Andorra ( 1 ) auhind ( 1 ) autosse ( 1 ) bikiinid ( 1 ) denim24.ee ( 1 ) huulepalsam ( 1 ) in English ( 1 ) jakk ( 1 ) juuksehooldus ( 1 ) juuksemask ( 1 ) kompott ( 1 ) krae ( 1 ) käsitsi ( 1 ) lappimine ( 1 ) lihavõtted ( 1 ) muffinid ( 1 ) mäng ( 1 ) pleegitamine ( 1 ) raamatud ( 1 ) rahvarõivad ( 1 ) reis ( 1 ) reklaampostitus ( 1 ) remont ( 1 ) salat ( 1 ) sein ( 1 ) sõrmus ( 1 ) triiksärk ( 1 ) trikoo ( 1 ) vest ( 1 ) voltimine ( 1 ) ümbrik ( 1 )
19 aprill 2013

Teeme krunni :)




Viimasel ajal olen täheldanud palju videoid ja muidu internetis ringlevaid õpetusi krunni tegemise kohta ja naljakal kombel jagunevad need üldjuhul kaheks: on videoid, mis näitavad, kuidas juuksed lihtsalt kuidagimoodi nutsu keerata, sealjuures 4 eri sorti klambreid kasutades ning tulemus on vastavalt soovile, kas püsiv ja tantsutrenniks sobilik (kuid mitte just kõige sümmeetrilisema välimusega või hoopis sasine ja puhmas (kuid sealjuureski sümmeetriata) igapäevakäikudeks. Teist tüüpi õpetused ja õpetajad soovitavavad ilusa "sõõrikukujulise krunni saamiseks sinna sisse rullikeeratud soki või mõne spetsiaalselt selleks otstarbeks ette nähtud atribuudi keerata. Mina aga olen oma tantsu- ja võimlemiskarjääri jooksul õppinud-harjunud tegema aga just sellist krunni, mis näeb välja peaaegu täpselt "sokikrunnilaadne" (võib-olla pisut pisem küll), kuid kuhu sisse ei ole peale ühe patsikummi ja paraja portsu spilkade miskit peidetud.
Niisiis, kuna sellisel lihtsal meetodil krunnitegemiseõpetust mulle (vaatamata pingsale otsimisele) internetiavarustes üllatuslikul kombel silma jäänud ei ole, katsusin ise teha video, kus näitan, kuidas sellist krunni teha saab - ega ta just kõige esinduslikum sel korral ei tulnud nagu kippub ikka juhtuma, kui midagi väga jäädvustada püüda, aga põhimõttest ja töö käigust on aru saada ja see ongi ju kõige tähtsam :) Panin algatuseks aga kirja ka sõnalise seletuse.

Vaja läheb juukseharja, patsikummi ja spilkasid, mis näevad välja sellised:

http://lifeislikeaboxofmakeup.files.wordpress.com/2011/09/hair-pins-de.jpg


Kõigepealt tuleb teha pähe tavaline hobusesaba ja seejärel eraldada sealt üks salk, mida keerutama hakata. Pärast paari keerdu haarata natuke juukseid külje poolt juurde, järgmise paari keeru järel jälle jne. Video alguses teen seda skemaatiliselt (eraldan iga kord konkreetse uue salgu, mille keerutamisele lisan), kuid tegelikult võib juba kohe hakata juukseid juurde võtma sujuvalt (nagu teen lõpupoole). Niiviisi moodustub lõpuks (kui kõik juuksed keerus sees on) selline seenekese kujuline struktuur ja "seene jala" ümber saab keerata ülejäänud juuste otsad (see osa on videos natuke halb, kuna ma ei saanud end tagantpoolt filmimise käigus vaadata, aga loodan, et põhimõte jääb arusaadavaks). Kui otsad on "jala" ümber keeratud, tuleb "seene kübar" siluda-venitada pealaeni nii, et "jala" ümber keerutatud juuksed jääksid täiesti "kübara" alla peitu. Nüüd tuleb moodustunud krunni servadest ta ainult spilkadega pea külge kinnitada. Seda tee nii, et haara ühe spilka haruga kergelt krunnist (spilka suunaga väljapoole) ja keera siis spilka ots sisse ja sutu justkui pea ja krunni vahele. Järgmiste spilkade kinnitamisel vaata, et krunn pealt ikka ilus ja sile jääks. Igapäevasema krunni kinnitamiseks piisab kolmest-neljast spilkast, trenni jaoks on neid tarvis rohkem, kuid selline krunn peale spilkade enam miskit lisatoestust ei vaja, kui on tarvis eriti siledat soengut, võib krunnile peale tõmmata krunnivõrgu ja ka selle spilkadega kinnitada, kuid seda on ilmselt vaja vaid esinemiste puhul.

Ning siin siis minu väike video:






Ja nii lihtne ongi "sokivaba sokikrunni" tegemine :)

Päikest,
Aveli

5 kommentaari :

  1. Ma imetlesin sinu imeilusaid küüsi videos. Nii ilusa pikkuse ja kujuga ning värv oli mõnusalt suvine, et mulle puges suvetunne sisse. Kas sa saaksid kirjutada, mis küünelakki sa kasutasid?
    Ning siis tekkis ka mõte, et sa võiksid aeg-ajalt postitada ka oma maniküüri pilte siia. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oo, tänud komplimendi eest. Küünelakiks on BYS Pink Panic: http://www.bys.com.au/fashion-accessory/nails-pinks-purples/bysn85nailpolishpinkpanic-conpebpc.aspx
      Soetasin selle just viimaselt Osturallilt suhteliselt spontaanselt ja mulle ka väga meeldib :)
      Maniküüripiltide postitamisest olen ise ka mõelnud, kuid kuna ma olen suhteliselt laisk ja enamasti midagi uhkemat kui tavaline värvikiht peale tõmmata ei viitsi, olen arvanud, et selliseid lihtsaid värvilisi küüsi ehk ei ole eriti huvitav vaadata...Samas, kui midagi erilisemat-mitmevärvilisemat ette võtan, katsun siis pilti teha ja üles riputada, aitäh hea idee eest :)

      Kustuta
  2. Jumal tänatud, et ma ei ole ainus, kes kasutab toodud juukseklambri kohta sõna "špilka/spilka". Nii võõrad on kõikvõimalikud "naal"-id ja "nall"-id.
    Miks salkudehaaval? Ma reeglina võtan kogu patsi korraga ja hakkan sealt keerutama. Esimene špilka läheb kohe üles keerates sisse, esimese "kõnksu" juures.. edasi vastavalt vajadusele.
    No igastahes. :) Krunnivõrku harrastan miskipärast igapäevaselt. Ei talu ühtegi vaba karva, kõik peab olema ülisile. On sul äkki ks nippe, kuidas teha sellist munakest kuklasse? (Nt Emma-Leena Kogeri https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/32479_1128075419282_1026236_n.jpg )

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hahaa, jah, mina olen ikka eluaeg spilkadeks neid kutsunud :D Samas nall olen rohkem kuulnud öeldavat sellise "tavalise" juukseklambri kohta, aga eks neid koolkondi ole erinevaid.
      Olen näinud ka sellist tehnikat, kus kohe tervet patsi keerutama hakatakse ja siis see ümber patsika keeratakse, kuid mina ei ole sellise süsteemiga kunagi väga ilusat tulemust saanud ja mulle on tundunud, et pigem sobib see pisut lühematele juustele, sellistele, mis lähevadki enam vähem ühe keeru patsika ümber või äärmisel juhul kaks (et siis teise saab esimese alla ära peita), kui keerde on aga 3-4, siis krunni saab tehtud küll, aga sellist ilusat keskelt auguga välimust talle enam miskipärast alles ei jää. Samas ma ei ütle, et minu juustest sellise tehnikaga krunni teha ei saa, sest võib-olla pole ma selles lihtsalt piisavalt vilunud, olen ju enamasti teistmoodi kätt harjutanud :)
      Sellist soengut nagu viidatud pildil hakkaksin ilmselt ikkagi proovima sama tehnikaga, lihtsalt pats madalamale ja spilkad kuidagitmoodi patsijuurele lähemale surudes, aga see tundub selline asi, mida peaks proovima, samas ei tea, see krunn tundub päris suur ehk on miski täidis ka sisse peidetud?

      Kustuta
    2. Käesoleval pildil on pigem neiul küljes juuksepikendused. Olen näinud ka täidistega, kuid siiski peaks teoreetiliselt olema võimalik teha ka pisem analoog?
      Njeah, selle ühes salgus korraga tehes ei jää tõesti sellist sõõrikukrunni, samas läheb, ma arvan, üsna palju kiiremini kui mitme-mitme salgu haaval :) Igaühele oma.

      Kustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...