Otsi logiraamatust:

Toetab Blogger.

Minust

Minust
Tere, mina olen Aveli. Siin väikeses blogipesas saate näha minu loomingulisi katsetusi õmblemise vallas :)

Hakka lugejaks:

Follow this blog with blogger!

Järgi logiraamatut:



Follow on Bloglovin

Follow Me on Pinterest

Võtan osa...

Spring Race Challenge

Märksõnad

õmblemine ( 68 ) tee ise ( 50 ) pluus ( 33 ) kingitused ( 26 ) inspiratsioon ( 23 ) sport ( 22 ) ilu ( 19 ) aksessuaarid ( 17 ) filosofeerimine ( 17 ) lõiked ( 17 ) meestele ( 17 ) dressid ( 16 ) kleit ( 16 ) seelik ( 12 ) ehted ( 11 ) pildistamine ( 10 ) ümbertegemine ( 10 ) esinemisriided ( 9 ) kangad ( 9 ) püksid ( 9 ) juuksed ( 8 ) kosmeetika ( 8 ) retuusid ( 8 ) T-särk ( 7 ) jõulud ( 7 ) pinterest ( 7 ) suvi ( 7 ) toit ( 7 ) õppimine ( 7 ) kaelakee ( 6 ) kangapoed ( 6 ) blogi ( 5 ) korsett ( 5 ) kott ( 5 ) küüned ( 5 ) küünelakk ( 5 ) õmblusmasin ( 5 ) kudumine ( 4 ) overlok ( 4 ) Kandes omaloomingut ( 3 ) Sedamoodi ( 3 ) Vahvate asjade logiraamat ( 3 ) kujundus ( 3 ) käekett ( 3 ) pesu ( 3 ) pits ( 3 ) sisustus ( 3 ) teksa ( 3 ) Spring race challenge ( 2 ) ebaõnnestumine ( 2 ) isetegija ( 2 ) kangavärv ( 2 ) kikilips ( 2 ) kreem ( 2 ) käevõru ( 2 ) lastele ( 2 ) lips ( 2 ) lõpetamine ( 2 ) mustikad ( 2 ) mänguasjad ( 2 ) parandamine ( 2 ) raha ( 2 ) retsept ( 2 ) salv ( 2 ) sokid ( 2 ) teeme koos ( 2 ) teksased ( 2 ) ujumisriided ( 2 ) villased sokid ( 2 ) õpetus ( 2 ) Andorra ( 1 ) auhind ( 1 ) autosse ( 1 ) bikiinid ( 1 ) denim24.ee ( 1 ) huulepalsam ( 1 ) in English ( 1 ) jakk ( 1 ) juuksehooldus ( 1 ) juuksemask ( 1 ) kompott ( 1 ) krae ( 1 ) käsitsi ( 1 ) lappimine ( 1 ) lihavõtted ( 1 ) muffinid ( 1 ) mäng ( 1 ) pleegitamine ( 1 ) raamatud ( 1 ) rahvarõivad ( 1 ) reis ( 1 ) reklaampostitus ( 1 ) remont ( 1 ) salat ( 1 ) sein ( 1 ) sõrmus ( 1 ) triiksärk ( 1 ) trikoo ( 1 ) vest ( 1 ) voltimine ( 1 ) ümbrik ( 1 )
07 detsember 2012

Must pliiatsseelik

Olen viimasel ajal väga palju õmmelnud ja valminud on päris palju uusi ja vahvaid esemeid, mida järjepanu teile nüüd näitama plaanin hakata. Algust teen täna lihtsa musta pliiatsseelikuga, mäletate, rääkisin selle õmblemise mõttest ka juba ükskord varem ;) Kasutasin lõiget, mille järgi tegin kevadel tribal-seeliku ja sama lõike järgi olen õmmelnud ka rohelise satsidega seeliku, mida mainisin põgusalt ühes esimestest postitustest (juhul kui keegi veel mäletab). Tegemist on lihtsa suhteliselt kitsa seeliku lõikega, kuid kuna olen võtnud Burdast suuruse 42, sest õmblesin esialgu selle lõike järgi seeliku hoopis emale, kes on heh, minust kergelt suurem, olen iga kord pidanud seelikut seljas sisse võtma ja kohendama, mis on päris tülikas, kuid samas, on see olnud suurepäraseks võimaluseks teha iga kord natuke isemoodi tegumoega rõivaese näiteks seekord ei õmmelnudki seelikut täiesti kitsana, vaid veidi laieneva, nii, et saab mõnuga tantsida, kuid siiski piisavalt ümber, et näha välja viks ja viisakas. Pildistamiseks kombineerisin seeliku valge topiga - klassikaline ja lihtne:






Muuseas, see on minu esimene päris oma overlokiga tehtud õmblustöö!
Ahjaa, üks äpardus juhtus ka - nimelt ma olen totaalselt minetanud oma oskuse õmmelda peitelukke - õmblen küll just nii nagu alati õmmelnud olen ja nagu õpetaja õpetas, kuid ei tea, kas õmblen liiga lähedalt (ei tea küll, kuidas see võimalik on, kuna hammastelt päris ei õmble) või on mõni muu viga, kuid olen korduvalt õmmelnud luku külge nii, et ühest punktist alates kelk enam edasi ega tagasi ei liigu. Üldiselt olen asja lõpuks kuidagi ikka enam-vähem korda saanud, aga seekord lõpetasin täielikult kasutuskõlbmatu ja ribadeks lukuga, seega pidin õmblema peiteluku asemel tavalise luku, kuna rohkem sobivaid peitelukke mul kodus ei olnud, aga üldiselt pole hullu, must kangas, must lukk, who can tell the difference? :)

Vägevat advendiaega,

Aveli :)

0 kommentaari :

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...