Otsi logiraamatust:

Toetab Blogger.

Minust

Minust
Tere, mina olen Aveli. Siin väikeses blogipesas saate näha minu loomingulisi katsetusi õmblemise vallas :)

Hakka lugejaks:

Follow this blog with blogger!

Järgi logiraamatut:



Follow on Bloglovin

Follow Me on Pinterest

Võtan osa...

Spring Race Challenge

Märksõnad

õmblemine ( 68 ) tee ise ( 50 ) pluus ( 33 ) kingitused ( 26 ) inspiratsioon ( 23 ) sport ( 22 ) ilu ( 19 ) aksessuaarid ( 17 ) filosofeerimine ( 17 ) lõiked ( 17 ) meestele ( 17 ) dressid ( 16 ) kleit ( 16 ) seelik ( 12 ) ehted ( 11 ) pildistamine ( 10 ) ümbertegemine ( 10 ) esinemisriided ( 9 ) kangad ( 9 ) püksid ( 9 ) juuksed ( 8 ) kosmeetika ( 8 ) retuusid ( 8 ) T-särk ( 7 ) jõulud ( 7 ) pinterest ( 7 ) suvi ( 7 ) toit ( 7 ) õppimine ( 7 ) kaelakee ( 6 ) kangapoed ( 6 ) blogi ( 5 ) korsett ( 5 ) kott ( 5 ) küüned ( 5 ) küünelakk ( 5 ) õmblusmasin ( 5 ) kudumine ( 4 ) overlok ( 4 ) Kandes omaloomingut ( 3 ) Sedamoodi ( 3 ) Vahvate asjade logiraamat ( 3 ) kujundus ( 3 ) käekett ( 3 ) pesu ( 3 ) pits ( 3 ) sisustus ( 3 ) teksa ( 3 ) Spring race challenge ( 2 ) ebaõnnestumine ( 2 ) isetegija ( 2 ) kangavärv ( 2 ) kikilips ( 2 ) kreem ( 2 ) käevõru ( 2 ) lastele ( 2 ) lips ( 2 ) lõpetamine ( 2 ) mustikad ( 2 ) mänguasjad ( 2 ) parandamine ( 2 ) raha ( 2 ) retsept ( 2 ) salv ( 2 ) sokid ( 2 ) teeme koos ( 2 ) teksased ( 2 ) ujumisriided ( 2 ) villased sokid ( 2 ) õpetus ( 2 ) Andorra ( 1 ) auhind ( 1 ) autosse ( 1 ) bikiinid ( 1 ) denim24.ee ( 1 ) huulepalsam ( 1 ) in English ( 1 ) jakk ( 1 ) juuksehooldus ( 1 ) juuksemask ( 1 ) kompott ( 1 ) krae ( 1 ) käsitsi ( 1 ) lappimine ( 1 ) lihavõtted ( 1 ) muffinid ( 1 ) mäng ( 1 ) pleegitamine ( 1 ) raamatud ( 1 ) rahvarõivad ( 1 ) reis ( 1 ) reklaampostitus ( 1 ) remont ( 1 ) salat ( 1 ) sein ( 1 ) sõrmus ( 1 ) triiksärk ( 1 ) trikoo ( 1 ) vest ( 1 ) voltimine ( 1 ) ümbrik ( 1 )
02 jaanuar 2013

Erk ja särav 2013

Head uut aastat! Tegelikult on see nii kulunud fraas ja mulle tundub, et keegi ei viitsi praegu lugeda eriti blogipostitusi uuest aastast, kuna neid pressib sisse uksest ja aknast ja ikka ja jälle räägitakse mingitest uue aasta eesmärkidest, vana aasta kokkuvõtetest ja üleüldse üldisest uuest algusest, joone alla tõmbamistest ja muust, mis klišeelikult vastuhakkav kui seda iga nurga peal aasta-aasta järel ette söödetakse. Ma nüüd ei ütle küll, et mina kunagi millestki sellisest kirjutada ei kavatse, sest seda, mis tulevik toob, ei tea ju ette ja ehk kunagi oskan tõesti sõnastada eesmärke või tõmmata otsad kokku ses' osas, mida olen blogielus ette võtnud, kuid praegu tunnen end selles vallas üleüldse väga ebakindlalt, blogipidamises nimelt. Tahan väga näidata asju, mida olen valmis õmmelnud või teinud, õpetada ka teistele, kuidas üht-teist meisterdada, kuid tunnen, et seda jääb ühe hea blogi jaoks veidi väheks, tunnen, et peaksin kirjutama ka oma igapäevaelust, sellest, kuidas mu looming igapäevaeluga seondub, sealhulgas ka seesugustel üldrahvalikel pühadel nagu seda on aastavahetus või jõulud või jaanipäev või... Ma lihtsalt leian, et see on väga raske, just see, kuidas oma igapäevaelu nii kirja panna, et kõik sellest aru saaksid, kuigi võin ju kirjutada, et käisin seal koos selle ja tollega üht, teist ja kolmandat tegemas, saavad olukorrast aru vaid inimesed, kes minuga igapäevaselt suhtlevad, kuid selleks, et inimestele, kes mind (veel) väga hästi ei tunne, oleks loetu arusaadav ja ka huvitav, eeldab iga nimi, seltskond, paik, organiseeritud üritus tausta selgitamist ja need selgitused kipuvad venima pikaks ja lohisevaks. Eks ma siis üritangi leida mingisugust tasakaalu, andmaks teile nii väikest ülevaadet oma elust ja tegemistest kui näitamaks oma õmblustöid, praegu tunnen, et ei ole selles kombineerimises veel väga osav, kuid loodan, et ajaga suudan seda oskust parandada :) Sellega seoses on teretulnud kõik mõtted ja arvamusavaldused, mis aitaksid mul logiraamatut paremuse poole kirjutada ehk igaüks võiks teada anda, mida talle lugeda meeldiks ja kui on soov näha mõnd konkreetset õmblusideed, võib ka selle kirja panna, sest mina võin ju siin kõike kirjutada, kuid tore oleks seda teha nii, et ka lugejatele meeldib!

Et tuua veidi sära ja sädelust uude aastasse lisan juurde mõned pildid ehetest ja aksessuaaridest, mis jõulude ajal usinate päkapikkude abiga ennast minu heade sõprade ja tuttavate juures sisse seadsid.

Heegeldatud pärlitega kaelaehe (heegeldamine pole küll sugugi minu teema ning seemnepärlite suurusest arusaamine ning õigete ülesleidmine oli minu jaoks samuti müstika, kuid hakkama sain):



Valmistamisõpetuse leidsin SIIT!

Orhideedega juukseklamber - orhideed kinnitasin traadiga, mis altvaates küll näha on, kuid hoiab õisi hästi paigal ja kandmisel märgatav ei ole:



 
 
 

Käekett noote kujutavate ripatsitega:
 
See oleks selleks korraks siis minu tegevustest kõik, varsti kirjutan-"joonistan" jälle ja loodan selleks ajaks ka lugeda arvamusavaldusi logiraamatu helgema tuleviku heaks :)
 
Tervitustega,
 
Aveli :)

0 kommentaari :

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...